............LOVE STORY.............


2014. október 30., csütörtök

9.fejezet



Beértem a suliba letetten a cuccom és odamentem Beához, Vikihez és Nonóhoz.
- Sziasztok!
- Szia! -mondták.
- Hallottátok, hogy Zsófi terhes? -mondta Bea.
- Tessék!? -mondtam.
- És ki az apa?! -kérdezte Viki.
- Lilla, ne akadj ki de én úgy hallottam, hogy Balázs az apa!! -mondta Bea.
- Hogy mi?? -kérdeztem.
Kirohantam az osztályból és elindultam Balázs felé.
- Szia. -mondta. - Jól vagy?
Nem tudtam semmit mondani rá néztem és pofonvágtam.
- Au! Ezt miért kaptam?
- Hogy tehetted ezt?!
- Mit?
- Zsófi terhes és azt mondják, hogy te vagy az apa.
- Az régen volt.
- Ja persze.
Sarkon fordultam és visszamentem az osztályba.
- Szia! -mondta Máté.
- Szia.
- Jól vagy?
- Persze csak...
- Csak...
- Zsófi terhes és Balázs az apa!
- És ez miért zavar?
- Csak nem gondoltam, hogy Balázs ilyenre képes.
- Hát...
- Most mennem kell.
- Oké!!
Puszit nyomott az arcomra és elköszöntünk egymástól. Haza kell mennem, nem tudok Balázsra nézni. Elindultam a szekrényemhez. A szekrényemnél Zsófi állt.
- Szia! -mondta.
- Mit akarsz?
- Csak, bocsánatot akartam kérni!
- Miért?
- Mert lenyúltam a pasid!
- Nem nyúltad le nem járok vele csak barátok vagyunk.
- Nem jársz Mátéval?
- Mi? Nem Balázstól vagy terhes?
- Nem!
- Mátétól?
- Igen, miért nem tudtad!!
- A kis...

Lemegyek Máté edzésére. Kíváncsi vagyok, hogy mit fog mondani. Gyorsan felszálltam a buszra és elindultam.
- Sziasztok! -mondtam.
- Szia Lilla! -mondták.
- Itt van Máté?
- Igen ott ül a padon.
- Köszi.
- Szia Máté!
- Szia, azt hittem tanulnod kell.
Fölállt és meg akart csókolni de eltaszítottam.
- Hé! Csak nincs valami baj?
- Áhh.... Nem csak megcsaltál!
- Nem dehogy ezt honnan veszed?
- Nem értem, hogy hogy tehetted ezt velem.
- Mit nem értem?!
- Lefeküdtél Zsófival?
- Nem dehogy, hogy gondolod!?
- Zsófi azt mondta hogy te vagy az apa!
- Mi? Az nem lehet!
- Mostmár hazudsz is?
- Nem komolyan!
- Nem hiszek neked!
- Tényleg!
- Miért pont Zsófi?
Közelebb lépett és át akart ölelni!
- Ne érj hozzám! Szakítok veled!
- Ne kérlek én szeretlek!
- Én viszont nem.
Megfordultam és Balázsnak ütköztem!
- Ne haragudj! -mondtam.
- Beszélhetnénk?
- Kérlek ne most!! -mondtam zokogva.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése