............LOVE STORY.............


2014. október 30., csütörtök


  8.fejezet



- Jó reggelt! -mondta Máté.
- Szia!
- Remelem jó volt a tegnap éjszaka.
- Persze, hogy jó volt de most mennem kell, mert holnap suli!
-  Hazakiserjelek!?
- Nem köszi!
- Szia Máté hazajöttünk! -mondta valaki az ajtónál.
- Anya!? Szia nem tudtam, hogy ilyen korán hazajöttök!
- Hamar elindultunk!! De ki ez a lány és mit csinál itt!?
- Ő itt a barátnőm, Lilla.
- Jónapot!
- Szia örülök, hogy megismerhetlek!
- Én is!
- Itt aludtal!? -kérdezte.
Mátéra néztem nem tudtam, hogy mit mondjak! Nem tudtam semmit mondani, mert Máté megelőzött.
- Nem csak elvittem a matek cuccát és eljött érte!
- Szia Máté! - mondta Sára az ajtóban.
- Szia hugi!!
- Milyen volt az út!?
- Jó!
- Szerintem és megyek!
- Ne maradj ebédre!! -mondta Máté anyukája.
- Köszönöm a meghívást, de mennem kell mert anya biztos aggódik értem.
- Majd felhívod és elmondod neki hogy ma nálunk ebédelelsz.
- Oké akkor megbeszélem anyuval!!
Felhívtam anyát és mindent megbeszéltem vele. Persze nem értette, hogy mit csinálok Mátééknál. Azt mondta, hogy siessek mert beszelni akar velem!! Az ebéd nagyon finom volt. Máté anyukája nagyon sokat kérdezgetett, hogy mik a terveim a jövőre nézve és, hogy mik a terveink egymással. Erre persze nem mondtunk semmit. Ebéd után Máté kikísért a kapuig elköszöntünk egymástól és elindultam haza.
- Szia anya megjottem.
- Szia. Beszélnünk kell.
- Oké miről van szó?
- Kérlek ne akadj ki. A következő tanévet nem itt fogod kezdeni!
- Tessék!?
- Elköltözünk!!
- Hogy micsoda!?
- A nyarat még itt tölthetned a barátaiddal de utána Londonba költözünk.
- De miért!? Miért kell tönkretenned az életem!?
- Én csak jót akarok neked!!
- Na persze.
Sarkon fordultam és elindultam a szobám fel! Fel kell hívnom Mátét.
- Szia. -mondta Máté.
- Jaj annyira sajnálom!!
- Mit Lilla? Jól vagy!?
- Nem nem vagyok jól. Elköltözünk!!
- Tessék!?
Elmeséltem mindent neki hogy a nyarat egyut fogjuk tölteni!! De utána el kell búcsúzunk!! Majd egyik heten én jövök ki hozzá másik héten ő hozzám!! Nehéz lesz és ezt mindketten tudjuk!! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése