............LOVE STORY.............


2014. október 29., szerda


7.fejezet




Reggel 7 óra. Fel kell kelnem, hogy odaérjek Mátéhoz. Ekkor megszólalt a telefonom. Új facebook értesítés: Máté: Hozz fürdőruhát!! :)
              Lilla: OKÉ :* <3
Gyorsan felöltöztem. Anya azt hiszi, hogy Nonóhoz megyek. Persze mindent megbeszéltünk Nonóval.
- Anya megyek jó!
- Oké. Majd még beszélek Nonó anyukájával!!
- Neee... Majd hívlak ha odaértem jó?!
- Oké de ne felejtsd el!
- Szia. -mondtam.
Megnyugodtam. Habár anya majdnem rájött. Felszálltam a buszra, és elindultam. 1 óra múlva ott voltam. Máté  már a kapuban állt.
- Szia! -mondta és megpuszilta az arcom.
- Szia.
- Annyira örülök, hogy itt vagy, és annyira szeretlek!
- Én is szeretlek!
- Tudom! - mondta nevetve.
Olyan furán viselkedik. Nem tudom mi van vele.
- Jól vagy? -kérdeztem.
- Persze, miért?
- Csak furán viselkedsz!
- Nem, jól vagyok.
- Oké.
- Hoztál fürdőruhát?
- Igen!
- Akkor jó! Öltözz át, a medencében várlak!
- Oké.
Gyorsan átöltöztem. Elindultam a medencéhez. Máté már várt.
- Szeretlek!- mondta és átölelt.
- Én is szeretlek! -és megcsókoltam-
Egy órán keresztül beszélgettünk róla és rólam.
Aztán bementünk a házba.
- Fázol?!
- Egy kicsit. -mondtam.
- Várj, bekapcsolom a fűtést.
- Oké.
Megcsörrent a telefonom. Nonó hívott.
- Szia. -mondta.
- Szia! Na minden a terv szerint halad? -kérdeztem nevetve.
- Hát anyukád hívta az én anyukámat, de szerencsére én vettem fel.
- Köszi, és mit mondtál?
- Azt hogy kimentél a kertbe és most nem tudlak adni.
- Oké, köszi. Most le kell tennem.
- Oké, szia.
- Szia.
- Kivel beszéltél? -kérdezte Máté.
- Csak Nonóval.
- Fázol még?
- Hát még egy kicsit.
- Várj! Közelebb húzódott.
- Köszi.
- Na így jobb?
- Igen.
- Nagyon szeretlek! -mondta.
- Én is.
- Nem is értem miért vártunk 3 évet!
- Hát nem tudom te néztél levegőnek!
- Tudom és annyira sajnálom. Be kell pótolnunk azt a 3 évet.
- Nyugi ráérünk!
- Jól van!
Átölelt és megcsókolt. Éreztem az illatát. Csak őt akartam most és örökre...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése