............LOVE STORY.............


2014. november 12., szerda

11.fejezet

                            


Mindjárt itt a nyári szünet és a végzős bál. Márcsak 2 hét. Még mindíg nem tudok Mátéra nézni. Nem tudom elhinni amit tett. Balázs egyre kedvesebb velem. Tudom, hogy erre a pillanatra várt hogy az övé legyek. Nyáron két hétre elutazik a szüleivel Párizsba. 
- Szia Lilla. -mondta Nonó.
- Szia.
És a kezembe nyomott egy papírt.
- Ez mi!?
- Meghívó a bulimra.
- Köszi.
Kinyitottam a meghívót. 
- De hiszen ez holnap van.
- Igen. De ugye tudsz jönni!?
- Persze csak nem tudom mit veszek fel.
- Tudnál segíteni!? -kérdezte.
- Persze miben!?
A kezembe nyomott egy dobozt. Kinyitottam. Tele volt meghívokkal.
- Ezt oszd szét.
- Mindenkinek!?
- Igen kivéve Zsófinak.
- Miért?
- Nézz rá.
A folyosó végén Zsófi állt. A szekrényében pakolászott. Aztán elindult az osztályunk felé. Mi történt vele? Hiszen ő volt a suli legmenőbb lánya és most nézzetek rá. Egy fiú nekiment és elejtette minden cuccát. Nem tudott lehajolni érte hiszen akkora pocakja volt már. Gondoltam nem leszek bunkó. Elindultam felé és felvettem a cuccát.
- Köszönöm!
- Nincs mit!
- Miért segítettél? -kérdezte.
- Mert nem vagyok bunkó!!
Erre persze nem válaszolt. Egy kis szünet után rá néztem és ezt kérdeztem.
- Mit csinálsz vele? Mármint a babával?
- Örökbeadom.
- Értem.
- Tudod ami Mátéval történt...
- Nem érdekel. Megtörtént és kész.
- Kérlek had mondjam el.
- Sajnálom de mennem kell.
- Kérlek várj!!
Nem akartam, hogy végigmondja hiszen mindjárt sírok. De most nem szabad sírnom. Most a bulira kell koncentrállnom. Azt se tudom mit veszek fel. Felhívom Beát, Borit és Vikit, hogy jöjjenek velem vásárolni. Nonónk biztos sok dolga van.
- Sziasztok van kedvetek vásárolni holnapra!?
- Igen! -mondták.
- Oké akkor suli után találkozunk.
Mikor vége lett a sulinak a lányokkal elindultunk vásárolni. Végül megtaláltuk a tökéletes ruhát. Én egy rózsaszín ruhát vettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése